По време на състезанията от Националния Шампионат се органзират и трасета за авантюристи и любители. Могат да вземат участие необорудвани серийни автомобили 4х4 и SUV,
заедно с мотори и четириколки (АТВ). Участвайки, можеш да съчетаеш
приключението с почивката и да се запознаеш отблизо с водещите фигури в
този спорт.
От доло посочените клипове можете сами да видите кои 4х4 колко могат и каде го могат ,надяваме се,че ще ви е интересно и от полза това което сме избрали за вас !
driving.bg
Ето,че и това е възможно!На руския човек му дай бутилка водка,тиксо,тел и от купчина желязо ще направи все-доход!Колкото и да е невероятно това е самата истина за Руския манталитет.Кой казваше,че камикадзетата са само в Япония,този клип напълно опровергава тези твърдения!Да се надяваме това лято на нашето Българско черно-морие да не виждаме такива руски братушки(камикадзета).Колеги шофьори чуете ли руска реч или песен от преминаващ до вас автомобил моля ви бъдете особено внимателни и очаквайте неочакваното (същото важи и за колегите Румънци).
Driving.bg
Пазарният дебют на M6 е насрочен за септември, а на живо ще го видим
още следващия месец в Женева.С максимална скорост от 305 км/ч новото M6 е
най-бързия двуврат шосеен автомобил в историята на компанията.
Задвижването е поверено на вече доказалия динамичния си потенциал
4.4-литров V8 с битурбо пълнене от M5. Главно заради по-големите си
размери, новото M6 е по-тежко със 140 кг (1850 кг). Въпреки това,
благодарение принудителното ТwinScroll пълнене на BMW, М6 ускорява от
покой до 100 км/ч за 4.2 секунди. Тежкото почти 2 тона кабрио (1980 кг)
се нуждае от 10 стотни повече. Дългата дисциплина до 200 км/ч трае 12.6
секунди и 13.1 секунди при M6 с мек сгъваем покрив. Въпреки по-добрите
динамични показатели, M6 се нуждае с до 30% по-малко гориво от преди.
Coupe изразходва средно 9.9 л/100 км в смесен режи, а М6 кабрио 10.3
л/100 км. Екстериорът на колата е силно преработен спрямо този на
серийната Серия 6. Налице са по-големи отвори за охлаждане на дивгателя и
огромните 6-бутални спирачки, по-широки арки на колелата, голям
дифузьор, 19-цолови джанти, както и традиционния четворен М ауспух. За
да се преборят с по-високото тегло, от BMW са предприели редица решения
за сваляне центъра на тежестта по-ниско. Те включват алуминиеви врати и
преден капак, покрив от CFPR (карбон усилен с пластмаса), калници от
композитни пластмаси и врата на багажника от подсилено фибростъкло.
За първи път срещу доплащане BMW ще предлага карбон-керамични спирачки,
които в комплект с 20-цолови ковани джанти, ще свалят теглото на M6 с
близо 20 кг. Предните дискове имат чудовищен диаметър от 410 мм.
http://aboutcars.bg