Translate

четвъртък, 7 юни 2012 г.

Няколко избрани Видео момента от оff road!!!


По време на състезанията от Националния Шампионат се органзират и трасета за авантюристи и любители. Могат да вземат участие необорудвани серийни автомобили 4х4 и SUV, заедно с мотори и четириколки (АТВ). Участвайки, можеш да съчетаеш приключението с почивката и да се запознаеш отблизо с водещите фигури в този спорт.
От доло посочените клипове можете сами да видите кои 4х4 колко могат и каде го могат ,надяваме се,че ще ви е интересно и от полза  това което сме избрали за вас !
driving.bg





Смазан Great Wall Safe в движение по улиците на Русия














 Ето,че и това е възможно!На руския човек му дай бутилка водка,тиксо,тел и от купчина желязо ще направи все-доход!Колкото и да е невероятно това е самата истина за Руския манталитет.Кой казваше,че камикадзетата са само в Япония,този клип напълно опровергава тези твърдения!Да се надяваме това лято на нашето Българско черно-морие да не виждаме такива руски братушки(камикадзета).Колеги шофьори чуете ли руска реч или песен от преминаващ до вас автомобил моля ви бъдете особено внимателни и очаквайте неочакваното (същото важи и за колегите Румънци).
 Driving.bg

Новото BMW M6 5-литров, атмосферен V10. 560-те к.с



Пазарният дебют на M6 е насрочен за септември, а на живо ще го видим още следващия месец в Женева.С максимална скорост от 305 км/ч новото M6 е най-бързия двуврат шосеен автомобил в историята на компанията. Задвижването е поверено на вече доказалия динамичния си потенциал 4.4-литров V8 с битурбо пълнене от M5. Главно заради по-големите си размери, новото M6 е по-тежко със 140 кг (1850 кг). Въпреки това, благодарение принудителното ТwinScroll пълнене на BMW, М6 ускорява от покой до 100 км/ч за 4.2 секунди. Тежкото почти 2 тона кабрио (1980 кг) се нуждае от 10 стотни повече. Дългата дисциплина до 200 км/ч трае 12.6 секунди и 13.1 секунди при M6 с мек сгъваем покрив. Въпреки по-добрите динамични показатели, M6 се нуждае с до 30% по-малко гориво от преди. Coupe изразходва средно 9.9 л/100 км в смесен режи, а М6 кабрио 10.3 л/100 км. Екстериорът на колата е силно преработен спрямо този на серийната Серия 6. Налице са по-големи отвори за охлаждане на дивгателя и огромните 6-бутални спирачки, по-широки арки на колелата, голям дифузьор, 19-цолови джанти, както и традиционния четворен М ауспух. За да се преборят с по-високото тегло, от BMW са предприели редица решения за сваляне центъра на тежестта по-ниско. Те включват алуминиеви врати и преден капак, покрив от CFPR (карбон усилен с пластмаса), калници от композитни пластмаси и врата на багажника от подсилено фибростъкло.
За първи път срещу доплащане BMW ще предлага карбон-керамични спирачки, които в комплект с 20-цолови ковани джанти, ще свалят теглото на M6 с близо 20 кг. Предните дискове имат чудовищен диаметър от 410 мм.
http://aboutcars.bg